Veelgestelde vragen

Heb je een algemene vraag en kom je er niet uit? Bekijk of je je vraag in onze veelgestelde vragen tegenkomt!

Staat uw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk, neem dan contact op met de klantenservice.

  • Bestellen, hoe werkt dat?
    Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Klik vervolgens op de knop ‘In winkelwagen’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en u kunt nu een keuze maken met de knop ‘Verder winkelen’ of ‘Nu afrekenen’. Wanneer u klaar bent met winkelen, kunt u de bestelling afronden door te klikken op de ‘winkelwagen’, rechts bovenin het scherm. In de winkelwagen kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop ‘Nu afrekenen’ en volg de stappen in het bestelproces.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Als u voor 15:00 bestelt, heeft u uw bestelling morgen in huis (geen bezorging op zondag). Het kan soms voorkomen dat uw bestelling vertraging oploopt. Verzending naar Nederland en België! Het kan voorkomen dat er producten zijn met verschillende levertijden, hoe deze dan aan. Deze levertijden zijn onze geschatte levertijden we streven er naar deze leverdatum te halen. Deze worden continu bijgewerkt en naar beste weten ingevuld. Staat er niks bij dan word uw bestelling de volgende dag bezorgd.
  • Hoeveel garantie heb ik op mijn product?
    U heeft 1 jaar garantie. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.
  • Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?
    Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Het liefst telefonisch om op die manier snel tot een oplossing te komen.
  • Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
    Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
  • Ik wil mijn bestelling retouren, kan dit?
    Dit is uiteraard mogelijk! Producten kunnen worden terug gestuurd binnen 14 werkdagen na ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert betaal je zelf de retourkosten. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug. Meld ’t ons graag even van tevoren als je een retourzending doet. Dit kan via ons contactformulier.
  • Naar welke landen verstuur jullie?
    Wij versturen naar Nederland en België
  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Jazeker. Je krijgt een bevestiging en een factuur van de bestelling.
  • Word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?
    Ja, onze producten worden met DHL verstuurd. Je krijgt van DHL via de mail een Track and Tracé nummer. Hiermee kun je jouw pakket mee volgen!